Saturday, February 7, 2009

Pengenalan


Biasanya musim cuti salalu sahaja ada majlis perkahwinan....saya pula bertugas sebagai DJ di majlis majlis perkahwinan ini,itu pun kalau ada undangan,apa yang menarik saya dapat lihat bermacam-macam rekabentuk pelamin,dari segi hiasan,warna ,gubahan dan bermacam-macam lagi....Apa yang ingin saya ceritakan di dalam blog ini ?
Sepanjang saya bertugas sebagai DJ di majlis Perkahwinan ini saya telah jumpa bermacam masalah semasa majlis sedang berlangsung.....disamping kemeriahan majlis ada saja pekara diangap kecil tetapi.......???
Diblog saya ini saya akan ceritakan apa masalah yang berlaku semasa majlis sedang berjalan...dan mungkin saya akan upload sekali gambar-gambar pelamin.

2 comments:

  1. selamaaaaat :) hehehehe kalau ada yg error..email saja y

    ReplyDelete
  2. Ipiet@terima kasih ye visit...kalau error mesti cari kamu.....he he hee

    ReplyDelete

 

Walimatulurus Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template